Le deal à ne pas rater :
Sortie PlayStation 5 Pro : où précommander la console PS5 Pro ?
Voir le deal

Partagez

billie + the dreams you left behind you didn't need them like every single wish we ever made.

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas
Aller à la page : Précédent  1, 2, 3, 4
AuteurMessage
Billie Carpentier
Billie Carpentier
shalimar de guerlain

JE RESSEMBLE À : taylor marie hill.

CRÉDITS : moi (avatar), moi (signature).

PSEUDO : anaëlle (ou isamongus, cf. alana et cam - nan j'balance pas, salut). sinon les intimes m'appellent bilal - même si j'm'appelle pas bilal (svp cherchez pas).


billie + the dreams you left behind you didn't need them like every single wish we ever made. - Page 4 Empty
MessageSujet: Re: billie + the dreams you left behind you didn't need them like every single wish we ever made. billie + the dreams you left behind you didn't need them like every single wish we ever made. - Page 4 Empty30/3/2016, 20:35

en plus baptiste a un berger allemand, c'est ça ? ça risque d'être assez drôle étant donné la race du chien de billie (par ici la surprise billie + the dreams you left behind you didn't need them like every single wish we ever made. - Page 4 2705890437 billie + the dreams you left behind you didn't need them like every single wish we ever made. - Page 4 3059275885)
d'ailleuuuuuurs, à ce que j'ai vu, baptiste et billie sont carrément différents l'un de l'autre. billie + the dreams you left behind you didn't need them like every single wish we ever made. - Page 4 4140893755 du coup, à voir comment les choses pourraient tourner par la suite. billie + the dreams you left behind you didn't need them like every single wish we ever made. - Page 4 3349836781

PUREE FRAPPE-MOI billie + the dreams you left behind you didn't need them like every single wish we ever made. - Page 4 1627341585 j'crois que mon subconscient veut pas qu'elle s'appelle elsa billie + the dreams you left behind you didn't need them like every single wish we ever made. - Page 4 1627341585 j'suis désolééééée. billie + the dreams you left behind you didn't need them like every single wish we ever made. - Page 4 1949696596 (ça va être marrant dans les rps si je persiste à l'appeler maya billie + the dreams you left behind you didn't need them like every single wish we ever made. - Page 4 1834635978). anywaaaaay, elles auraient pu être amies de classe effectivement, mais étant donné que billie a perdu la mémoire, il est peu probable qu'elle se souvienne d'elsa (ALLELUIA !). à moins qu'elles soient vraiment très proches (meilleures amies pourquoi pas, si elsa n'en a pas). billie pourrait se souvenir de quelques trucs par-ci par-là, et elsa s'amuserait à lui remémorer toutes les conneries qu'elles ont pu faire ensemble étant jeunes et tout. billie + the dreams you left behind you didn't need them like every single wish we ever made. - Page 4 2049746274 enfin, ce n'est qu'une suggestion bien sûr. billie + the dreams you left behind you didn't need them like every single wish we ever made. - Page 4 3349836781
Revenir en haut Aller en bas
avatar
Invité
Invité


billie + the dreams you left behind you didn't need them like every single wish we ever made. - Page 4 Empty
MessageSujet: Re: billie + the dreams you left behind you didn't need them like every single wish we ever made. billie + the dreams you left behind you didn't need them like every single wish we ever made. - Page 4 Empty30/3/2016, 22:06

oui c'est ça billie + the dreams you left behind you didn't need them like every single wish we ever made. - Page 4 1627341585. donnie c'est un berger allemand billie + the dreams you left behind you didn't need them like every single wish we ever made. - Page 4 1627341585. le choc pour billie billie + the dreams you left behind you didn't need them like every single wish we ever made. - Page 4 2705890437. baptiste viendra la sauver billie + the dreams you left behind you didn't need them like every single wish we ever made. - Page 4 3193395487. ah bah on peut voir au feeling comment faire évoluer les choses au fil des rps billie + the dreams you left behind you didn't need them like every single wish we ever made. - Page 4 2332942029.

et bien, elsa a victoria renier en meilleure amie (poste vacant) mais comme je sais pas si un jour elle va arriver billie + the dreams you left behind you didn't need them like every single wish we ever made. - Page 4 2705890437, c'est possible qu'elles le soient aussi billie + the dreams you left behind you didn't need them like every single wish we ever made. - Page 4 3938161689. donc, soit elles sont un trio mais je sais pas si ça te plairait billie + the dreams you left behind you didn't need them like every single wish we ever made. - Page 4 1627341585. soit, je change le lien avec victoria, et ça fait que elsa et billie peuvent être meilleure amie :). ça me dérange pas du tout, puisque je sais pas si elle va arriver billie + the dreams you left behind you didn't need them like every single wish we ever made. - Page 4 1627341585.
Revenir en haut Aller en bas
Billie Carpentier
Billie Carpentier
shalimar de guerlain

JE RESSEMBLE À : taylor marie hill.

CRÉDITS : moi (avatar), moi (signature).

PSEUDO : anaëlle (ou isamongus, cf. alana et cam - nan j'balance pas, salut). sinon les intimes m'appellent bilal - même si j'm'appelle pas bilal (svp cherchez pas).


billie + the dreams you left behind you didn't need them like every single wish we ever made. - Page 4 Empty
MessageSujet: Re: billie + the dreams you left behind you didn't need them like every single wish we ever made. billie + the dreams you left behind you didn't need them like every single wish we ever made. - Page 4 Empty30/3/2016, 23:26

faut croire que billie est un aimant à bad boys. billie + the dreams you left behind you didn't need them like every single wish we ever made. - Page 4 2705890437 enfin là c'est surtout son chien, d'accord, m'enfin quand même... billie + the dreams you left behind you didn't need them like every single wish we ever made. - Page 4 1627341585 ça va la brusquer ma pauvre petite. billie + the dreams you left behind you didn't need them like every single wish we ever made. - Page 4 1949696596 billie + the dreams you left behind you didn't need them like every single wish we ever made. - Page 4 1627341585
en tout cas ça promet d'être drôle ! billie + the dreams you left behind you didn't need them like every single wish we ever made. - Page 4 3349836781

pour elsa (franchement t'as vu ça fait genre trois fois que je l'appelle pas maya, tu pourrais au moins me féliciter billie + the dreams you left behind you didn't need them like every single wish we ever made. - Page 4 3059275885) je voudrais pas m'imposer ni même te forcer à changer quoi que ce soit. donc franchement, c'est comme tu le sens. billie + the dreams you left behind you didn't need them like every single wish we ever made. - Page 4 904135870 le lien peut fonctionner même sans l'aspect "meilleures amies", mais si ça peut te permettre d'avoir enfin ce lien, ça ne me dérange pas, au contraire. du coup, c'est vraiment selon ton bon vouloir. billie + the dreams you left behind you didn't need them like every single wish we ever made. - Page 4 2049746274
Revenir en haut Aller en bas
avatar
Invité
Invité


billie + the dreams you left behind you didn't need them like every single wish we ever made. - Page 4 Empty
MessageSujet: Re: billie + the dreams you left behind you didn't need them like every single wish we ever made. billie + the dreams you left behind you didn't need them like every single wish we ever made. - Page 4 Empty31/3/2016, 00:03

c'est parce qu'elle est tellement mignonne que les bad boys ont envie de la protéger billie + the dreams you left behind you didn't need them like every single wish we ever made. - Page 4 2705890437. oui ça promet d'être très drôle billie + the dreams you left behind you didn't need them like every single wish we ever made. - Page 4 1627341585.

oui bravo, tu veux un susucre billie + the dreams you left behind you didn't need them like every single wish we ever made. - Page 4 1566817690 ?
ça me dérange pas de changer, je te l'ai proposé billie + the dreams you left behind you didn't need them like every single wish we ever made. - Page 4 1627341585. comme ça j'aurai ce lien aussi et je peux changer celui avec le pv y a pas de soucis billie + the dreams you left behind you didn't need them like every single wish we ever made. - Page 4 2823496254.

du coup, si tu veux un rp je suis libre billie + the dreams you left behind you didn't need them like every single wish we ever made. - Page 4 2705890437.
Revenir en haut Aller en bas
Billie Carpentier
Billie Carpentier
shalimar de guerlain

JE RESSEMBLE À : taylor marie hill.

CRÉDITS : moi (avatar), moi (signature).

PSEUDO : anaëlle (ou isamongus, cf. alana et cam - nan j'balance pas, salut). sinon les intimes m'appellent bilal - même si j'm'appelle pas bilal (svp cherchez pas).


billie + the dreams you left behind you didn't need them like every single wish we ever made. - Page 4 Empty
MessageSujet: Re: billie + the dreams you left behind you didn't need them like every single wish we ever made. billie + the dreams you left behind you didn't need them like every single wish we ever made. - Page 4 Empty31/3/2016, 00:18

ah la la... le beau parleur. billie + the dreams you left behind you didn't need them like every single wish we ever made. - Page 4 2705890437 billie + the dreams you left behind you didn't need them like every single wish we ever made. - Page 4 1949696596
pas la peine de toute façon, je sens qu'une idylle va très prochainement naître entre donnie et pookie donc l'entente entre baptiste et billie sera évidente par la suite. billie + the dreams you left behind you didn't need them like every single wish we ever made. - Page 4 2332942029 billie + the dreams you left behind you didn't need them like every single wish we ever made. - Page 4 3349836781

dans ce cas, si ça te convient, ça me convient également. billie + the dreams you left behind you didn't need them like every single wish we ever made. - Page 4 2049746274

bah écoute, allez, faisons péter le rp les meufs qu'en ont pas déjà assez comme ça billie + the dreams you left behind you didn't need them like every single wish we ever made. - Page 4 2705890437 billie + the dreams you left behind you didn't need them like every single wish we ever made. - Page 4 1627341585 (btw il faut que je réponde à césar. billie + the dreams you left behind you didn't need them like every single wish we ever made. - Page 4 3193395487)
Revenir en haut Aller en bas
avatar
Invité
Invité


billie + the dreams you left behind you didn't need them like every single wish we ever made. - Page 4 Empty
MessageSujet: Re: billie + the dreams you left behind you didn't need them like every single wish we ever made. billie + the dreams you left behind you didn't need them like every single wish we ever made. - Page 4 Empty31/3/2016, 01:10

c'est pas qu'un beau parleur billie + the dreams you left behind you didn't need them like every single wish we ever made. - Page 4 2705890437. je te le prouverai billie + the dreams you left behind you didn't need them like every single wish we ever made. - Page 4 2332942029. ah bah si donnie et pookie s'entendent bien, y a de fortes chances que billie et bapt aussi billie + the dreams you left behind you didn't need them like every single wish we ever made. - Page 4 2049746274.

parfait pour elsa billie + the dreams you left behind you didn't need them like every single wish we ever made. - Page 4 3349836781.

oh tu sais la moitié d'entre eux attendent une réponse... donc, si je peux avoir un rp actif je vais pas me plaindre billie + the dreams you left behind you didn't need them like every single wish we ever made. - Page 4 2705890437. du coup, tu veux qui, elsa ou bapt ?
et ouiiii je veux ta réponse billie + the dreams you left behind you didn't need them like every single wish we ever made. - Page 4 3237030890.
Revenir en haut Aller en bas
Billie Carpentier
Billie Carpentier
shalimar de guerlain

JE RESSEMBLE À : taylor marie hill.

CRÉDITS : moi (avatar), moi (signature).

PSEUDO : anaëlle (ou isamongus, cf. alana et cam - nan j'balance pas, salut). sinon les intimes m'appellent bilal - même si j'm'appelle pas bilal (svp cherchez pas).


billie + the dreams you left behind you didn't need them like every single wish we ever made. - Page 4 Empty
MessageSujet: Re: billie + the dreams you left behind you didn't need them like every single wish we ever made. billie + the dreams you left behind you didn't need them like every single wish we ever made. - Page 4 Empty31/3/2016, 12:59

j'attends de voir. billie + the dreams you left behind you didn't need them like every single wish we ever made. - Page 4 2332942029 billie + the dreams you left behind you didn't need them like every single wish we ever made. - Page 4 3349836781

genre tu me demande de choisir à moi ? la fille la plus indécise du monde entier? billie + the dreams you left behind you didn't need them like every single wish we ever made. - Page 4 2705890437 pour être honnête, les deux m'inspirent déjà pas mal. billie + the dreams you left behind you didn't need them like every single wish we ever made. - Page 4 1108320420 qui est le plus en manque de scène entre baptiste et elsa ? billie + the dreams you left behind you didn't need them like every single wish we ever made. - Page 4 51648385

ouiiiiiii ! billie + the dreams you left behind you didn't need them like every single wish we ever made. - Page 4 1111277246 je l'ai commencée hier soir mais je bosse sur mon mémoire en même temps ouais normal billie + the dreams you left behind you didn't need them like every single wish we ever made. - Page 4 1627341585 donc j'avance petit à petit mais j'essaie de faire vite, promis ! billie + the dreams you left behind you didn't need them like every single wish we ever made. - Page 4 1763687834
Revenir en haut Aller en bas
avatar
Invité
Invité


billie + the dreams you left behind you didn't need them like every single wish we ever made. - Page 4 Empty
MessageSujet: Re: billie + the dreams you left behind you didn't need them like every single wish we ever made. billie + the dreams you left behind you didn't need them like every single wish we ever made. - Page 4 Empty3/4/2016, 19:33

elsa billie + the dreams you left behind you didn't need them like every single wish we ever made. - Page 4 1627341585. parce que bon, alvar a été supprimé et maxime je sais pas billie + the dreams you left behind you didn't need them like every single wish we ever made. - Page 4 1627341585.
mais on peut faire les deux billie + the dreams you left behind you didn't need them like every single wish we ever made. - Page 4 2705890437. de toute façon, ça me dérange pas d'attendre un peu billie + the dreams you left behind you didn't need them like every single wish we ever made. - Page 4 3237030890. du moment que je peux rp billie + the dreams you left behind you didn't need them like every single wish we ever made. - Page 4 2705890437.

non mais c'est normal que tu bosses sur ton mémoire billie + the dreams you left behind you didn't need them like every single wish we ever made. - Page 4 3938161689. bon courage d'ailleurs billie + the dreams you left behind you didn't need them like every single wish we ever made. - Page 4 546338362.
Revenir en haut Aller en bas
Billie Carpentier
Billie Carpentier
shalimar de guerlain

JE RESSEMBLE À : taylor marie hill.

CRÉDITS : moi (avatar), moi (signature).

PSEUDO : anaëlle (ou isamongus, cf. alana et cam - nan j'balance pas, salut). sinon les intimes m'appellent bilal - même si j'm'appelle pas bilal (svp cherchez pas).


billie + the dreams you left behind you didn't need them like every single wish we ever made. - Page 4 Empty
MessageSujet: Re: billie + the dreams you left behind you didn't need them like every single wish we ever made. billie + the dreams you left behind you didn't need them like every single wish we ever made. - Page 4 Empty3/4/2016, 20:29

billie + the dreams you left behind you didn't need them like every single wish we ever made. - Page 4 1627341585 dans ce cas, je suis là pour te sauver ! billie + the dreams you left behind you didn't need them like every single wish we ever made. - Page 4 3193395487 rpons mon amie ! (ouais, le verbe rper existe, tout à fait ! billie + the dreams you left behind you didn't need them like every single wish we ever made. - Page 4 2705890437)

en tout cas, pas de souci ! ça ne me dérange pas de faire les deux, au contraire ! billie + the dreams you left behind you didn't need them like every single wish we ever made. - Page 4 1111277246 dans ce cas, je te propose qu'on en commence une chacune (si ça te va) ? billie + the dreams you left behind you didn't need them like every single wish we ever made. - Page 4 2823496254
Revenir en haut Aller en bas
avatar
Invité
Invité


billie + the dreams you left behind you didn't need them like every single wish we ever made. - Page 4 Empty
MessageSujet: Re: billie + the dreams you left behind you didn't need them like every single wish we ever made. billie + the dreams you left behind you didn't need them like every single wish we ever made. - Page 4 Empty3/4/2016, 20:38

t'en fais pas j'utilise le verbe rper aussi à tous les temps billie + the dreams you left behind you didn't need them like every single wish we ever made. - Page 4 1627341585.
et bien non ça me dérange absolument pas qu'on en commence un chacune ce serait même le mieux billie + the dreams you left behind you didn't need them like every single wish we ever made. - Page 4 1627341585. du coup, tu commences le elsie ou le billiste ?
Revenir en haut Aller en bas
Billie Carpentier
Billie Carpentier
shalimar de guerlain

JE RESSEMBLE À : taylor marie hill.

CRÉDITS : moi (avatar), moi (signature).

PSEUDO : anaëlle (ou isamongus, cf. alana et cam - nan j'balance pas, salut). sinon les intimes m'appellent bilal - même si j'm'appelle pas bilal (svp cherchez pas).


billie + the dreams you left behind you didn't need them like every single wish we ever made. - Page 4 Empty
MessageSujet: Re: billie + the dreams you left behind you didn't need them like every single wish we ever made. billie + the dreams you left behind you didn't need them like every single wish we ever made. - Page 4 Empty3/4/2016, 21:14

est-ce qu'il y en a un qui t'inspire plus ? je ne suis pas chiante de ce côté-là donc je prends ce qui reste. billie + the dreams you left behind you didn't need them like every single wish we ever made. - Page 4 124517307 sinon on tire au sort ! billie + the dreams you left behind you didn't need them like every single wish we ever made. - Page 4 1763687834
Revenir en haut Aller en bas
avatar
Invité
Invité


billie + the dreams you left behind you didn't need them like every single wish we ever made. - Page 4 Empty
MessageSujet: Re: billie + the dreams you left behind you didn't need them like every single wish we ever made. billie + the dreams you left behind you didn't need them like every single wish we ever made. - Page 4 Empty3/4/2016, 22:15

tu commences le billiste et je fais le elsie ?
juste nous faut un contexte pour elsie billie + the dreams you left behind you didn't need them like every single wish we ever made. - Page 4 3237030890.
Revenir en haut Aller en bas
Billie Carpentier
Billie Carpentier
shalimar de guerlain

JE RESSEMBLE À : taylor marie hill.

CRÉDITS : moi (avatar), moi (signature).

PSEUDO : anaëlle (ou isamongus, cf. alana et cam - nan j'balance pas, salut). sinon les intimes m'appellent bilal - même si j'm'appelle pas bilal (svp cherchez pas).


billie + the dreams you left behind you didn't need them like every single wish we ever made. - Page 4 Empty
MessageSujet: Re: billie + the dreams you left behind you didn't need them like every single wish we ever made. billie + the dreams you left behind you didn't need them like every single wish we ever made. - Page 4 Empty3/4/2016, 22:46

ça me va ! billie + the dreams you left behind you didn't need them like every single wish we ever made. - Page 4 2823496254
pour elsie, j'imaginais qu'elsa aurait pu venir squatter chez billie (ou billie chez elsa, peu importe) et qu'elsa aurait ressorti le vieil album photo (en mode mamie nostalgique billie + the dreams you left behind you didn't need them like every single wish we ever made. - Page 4 2705890437) pour raconter tout plein de souvenirs et d'histoires à billie. mais ce n'est qu'une idée, si ça t'inspire pas on peut trouver autre chose. billie + the dreams you left behind you didn't need them like every single wish we ever made. - Page 4 2049746274
Revenir en haut Aller en bas
avatar
Invité
Invité


billie + the dreams you left behind you didn't need them like every single wish we ever made. - Page 4 Empty
MessageSujet: Re: billie + the dreams you left behind you didn't need them like every single wish we ever made. billie + the dreams you left behind you didn't need them like every single wish we ever made. - Page 4 Empty3/4/2016, 23:01

si si c'est parfait, j'ai déjà une idée de comment le commencer billie + the dreams you left behind you didn't need them like every single wish we ever made. - Page 4 2608297218. je t'envoie un mp dès qu'il est posté billie + the dreams you left behind you didn't need them like every single wish we ever made. - Page 4 3938161689.
Revenir en haut Aller en bas
Billie Carpentier
Billie Carpentier
shalimar de guerlain

JE RESSEMBLE À : taylor marie hill.

CRÉDITS : moi (avatar), moi (signature).

PSEUDO : anaëlle (ou isamongus, cf. alana et cam - nan j'balance pas, salut). sinon les intimes m'appellent bilal - même si j'm'appelle pas bilal (svp cherchez pas).


billie + the dreams you left behind you didn't need them like every single wish we ever made. - Page 4 Empty
MessageSujet: Re: billie + the dreams you left behind you didn't need them like every single wish we ever made. billie + the dreams you left behind you didn't need them like every single wish we ever made. - Page 4 Empty3/4/2016, 23:09

de même pour moi ! billie + the dreams you left behind you didn't need them like every single wish we ever made. - Page 4 599391642
Revenir en haut Aller en bas
Lana Verdier
Lana Verdier
j'adore de dior

JE RESSEMBLE À : mads.

CRÉDITS : (ava) balaclava. (sign) anaëlle.

PSEUDO : FREAKSHOW (laurine).


billie + the dreams you left behind you didn't need them like every single wish we ever made. - Page 4 Empty
MessageSujet: Re: billie + the dreams you left behind you didn't need them like every single wish we ever made. billie + the dreams you left behind you didn't need them like every single wish we ever made. - Page 4 Empty23/6/2016, 10:11

alors, on fait comme on a dit ma biche ? billie + the dreams you left behind you didn't need them like every single wish we ever made. - Page 4 2823496254
Revenir en haut Aller en bas
Billie Carpentier
Billie Carpentier
shalimar de guerlain

JE RESSEMBLE À : taylor marie hill.

CRÉDITS : moi (avatar), moi (signature).

PSEUDO : anaëlle (ou isamongus, cf. alana et cam - nan j'balance pas, salut). sinon les intimes m'appellent bilal - même si j'm'appelle pas bilal (svp cherchez pas).


billie + the dreams you left behind you didn't need them like every single wish we ever made. - Page 4 Empty
MessageSujet: Re: billie + the dreams you left behind you didn't need them like every single wish we ever made. billie + the dreams you left behind you didn't need them like every single wish we ever made. - Page 4 Empty23/6/2016, 14:00

avec plaisir, lana va traîner billie du côté obscur de la force. billie + the dreams you left behind you didn't need them like every single wish we ever made. - Page 4 827115321
Revenir en haut Aller en bas
Lana Verdier
Lana Verdier
j'adore de dior

JE RESSEMBLE À : mads.

CRÉDITS : (ava) balaclava. (sign) anaëlle.

PSEUDO : FREAKSHOW (laurine).


billie + the dreams you left behind you didn't need them like every single wish we ever made. - Page 4 Empty
MessageSujet: Re: billie + the dreams you left behind you didn't need them like every single wish we ever made. billie + the dreams you left behind you didn't need them like every single wish we ever made. - Page 4 Empty23/6/2016, 22:44

et elle va surtout la soutenir face aux morveux qui lui font la misère billie + the dreams you left behind you didn't need them like every single wish we ever made. - Page 4 2089938604
Revenir en haut Aller en bas
Billie Carpentier
Billie Carpentier
shalimar de guerlain

JE RESSEMBLE À : taylor marie hill.

CRÉDITS : moi (avatar), moi (signature).

PSEUDO : anaëlle (ou isamongus, cf. alana et cam - nan j'balance pas, salut). sinon les intimes m'appellent bilal - même si j'm'appelle pas bilal (svp cherchez pas).


billie + the dreams you left behind you didn't need them like every single wish we ever made. - Page 4 Empty
MessageSujet: Re: billie + the dreams you left behind you didn't need them like every single wish we ever made. billie + the dreams you left behind you didn't need them like every single wish we ever made. - Page 4 Empty24/6/2016, 13:12

ENFIN DU SOUTIEN POUR MA PAUVRE PETITE PERSONNE billie + the dreams you left behind you didn't need them like every single wish we ever made. - Page 4 4140893755 billie + the dreams you left behind you didn't need them like every single wish we ever made. - Page 4 2705890437
Revenir en haut Aller en bas
avatar
Invité
Invité


billie + the dreams you left behind you didn't need them like every single wish we ever made. - Page 4 Empty
MessageSujet: Re: billie + the dreams you left behind you didn't need them like every single wish we ever made. billie + the dreams you left behind you didn't need them like every single wish we ever made. - Page 4 Empty1/11/2016, 19:24

je veux bien un lien si possible billie + the dreams you left behind you didn't need them like every single wish we ever made. - Page 4 904135870 quelque chose de particulier, d'un peu... original, vu l'histoire de billie billie + the dreams you left behind you didn't need them like every single wish we ever made. - Page 4 2792054981 j'avais imaginé (dis-moi si c'est possible), que clément pourrait être celui qui soit intervenu le premier sur les lieux de l'accident billie + the dreams you left behind you didn't need them like every single wish we ever made. - Page 4 1566817690 il aurait appelé les secours, et effectué les premiers soins d'urgence. à voir si billie se souviendrait de lui, ou s'il n'est qu'une image floue, ou si elle l'a carrément zappé de sa mémoire billie + the dreams you left behind you didn't need them like every single wish we ever made. - Page 4 2823496254

ce serait possible pour toi ? billie + the dreams you left behind you didn't need them like every single wish we ever made. - Page 4 904135870
Revenir en haut Aller en bas
Billie Carpentier
Billie Carpentier
shalimar de guerlain

JE RESSEMBLE À : taylor marie hill.

CRÉDITS : moi (avatar), moi (signature).

PSEUDO : anaëlle (ou isamongus, cf. alana et cam - nan j'balance pas, salut). sinon les intimes m'appellent bilal - même si j'm'appelle pas bilal (svp cherchez pas).


billie + the dreams you left behind you didn't need them like every single wish we ever made. - Page 4 Empty
MessageSujet: Re: billie + the dreams you left behind you didn't need them like every single wish we ever made. billie + the dreams you left behind you didn't need them like every single wish we ever made. - Page 4 Empty2/11/2016, 14:49

clément, j'adooooore ton idée, et ça pourrait tout à fait coller. billie + the dreams you left behind you didn't need them like every single wish we ever made. - Page 4 2823496254
je pense que ça pourrait être sympa de jouer sur le fait qu'elle ne se souvienne pas de lui à proprement parler mais que sa tête lui dise quelque chose, tu vois ? billie + the dreams you left behind you didn't need them like every single wish we ever made. - Page 4 124517307 si clément n'est pas du genre à se faire mousser, il ne voudrait peut-être pas lui avouer ça de but en blanc alors peut-être qu'il pourrait lui glisser quelques sous-entendus de temps en temps jusqu'à ce que billie comprenne (enfin) qui il est. billie + the dreams you left behind you didn't need them like every single wish we ever made. - Page 4 2049746274 je ne sais pas si ça te conviendrait ? billie + the dreams you left behind you didn't need them like every single wish we ever made. - Page 4 904135870
Revenir en haut Aller en bas
avatar
Invité
Invité


billie + the dreams you left behind you didn't need them like every single wish we ever made. - Page 4 Empty
MessageSujet: Re: billie + the dreams you left behind you didn't need them like every single wish we ever made. billie + the dreams you left behind you didn't need them like every single wish we ever made. - Page 4 Empty2/11/2016, 14:59

il entretiendrait le côté "ta tête me dit quelque chose" en disant que c'est parce que billie a l'habitude de le voir dans les magasines ou en train de courir après un ballon :siffle: mais par contre, je le vois bien veiller sur elle de loin billie + the dreams you left behind you didn't need them like every single wish we ever made. - Page 4 1566817690 sans être intrusif dans sa vie, il essayerait de croiser son chemin régulièrement billie + the dreams you left behind you didn't need them like every single wish we ever made. - Page 4 2792054981 si un jour billie a une sorte d’électrochoc, elle pourrait se souvenir de lui - après à voir si elle lui sera reconnaissante, ou énervée après lui parce qu'il lui aura caché la vérité billie + the dreams you left behind you didn't need them like every single wish we ever made. - Page 4 1949696596
Revenir en haut Aller en bas
Contenu sponsorisé


billie + the dreams you left behind you didn't need them like every single wish we ever made. - Page 4 Empty
MessageSujet: Re: billie + the dreams you left behind you didn't need them like every single wish we ever made. billie + the dreams you left behind you didn't need them like every single wish we ever made. - Page 4 Empty

Revenir en haut Aller en bas

billie + the dreams you left behind you didn't need them like every single wish we ever made.

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut
Page 4 sur 4Aller à la page : Précédent  1, 2, 3, 4

Sujets similaires

-
» you left in peace, left me in pieces ☆ sacha.
» i fall in love with you every single day, i just wanna tell you i am ≈ tybalt.
» every single one of us the devil inside ~ (eileen rosenbach).
» ❃ made in ..
» Nothing left to fear (Arthur)

Permission de ce forum:Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
LA VIE EN ROSE :: from lbd to la vie en rose :: liens-
LES RPS LIBRES

then a hero comes along / zafira beaumont.
(voir le sujet)